Kategorie:

Rejestracja


Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy użyć strony "Odzyskaj hasło" i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie specjalny link, po przejściu na stronę sklepu będzie można utworzyć nowe hasło.

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy użyć strony "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych, które podałem w procesie rejestracji?

Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”.

Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

Wszytkie sprzedawane produkty wysyłamy w formie elektronicznej, nie ma możliwości odbioru fizycznie w sklepie stacjonarnym.

 

Zamówienia



Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. Zamówienia nieopłacone mogą być w każdej chwili anulowane. Realizacja na sklepie jest w pełni automatyczna, dla zamówień przedpremierowych o rezygnacji można poinformować drogą mailową o ile jeszcze zamówienie nie zostało wysłane.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu płatności. Wszystkie produkty są wysyłane na e-mail z zamówienia natchmiast po odnotowaniu wpłaty. Zamówienia przedpremierowe dopiero w dniu premiery lub wcześniej jeżeli jest taka możliwość. O wszelkich opóźnieniach w realizacji informujemy emailowo.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: złożenia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłania zamówienia, złożenia reklamacji.

 

Wysyłka i dostawa



Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Po zakupie jest generowany specjlany link do strony z odbiorem klucza, można taki link przesłać osobie, dla której jest prezent, lub wydrukować sam kod.

Jakie są koszty dostawy?

Wszystkie produkty są wysyłane bezpłatnie na e-mail z zamówienia.

 

Płatności



Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Płatności on-line można dokonać jedynie poprzez serwis płatności on-line.
Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w przycisk znajdującą się na samym dole, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi  przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.

Jakie są formy płatności za zakupiony produkt?

Płatność za produkt może być dokonywana on-line za pośrednictwem serwisu tpay.com, paypal.com, paysafecard.com, g2a.com, safecharge.com lub bitpay.com.

W jakiej walucie można dokonać płatności za zamówienia zagraniczne?

Płatności za zamówienia zagraniczne można dokonać w walutach EUR, GBP, USD oraz PLN. W zależności od waluty będą dostępne różne formy płatności.

Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

Płatności on-line dokonujemy natychmiastowo. Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone należyży kliknąć w przycisk znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia.
 

Wymiany i zwroty



Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Zamawiając kupujący (konsument) zgadza się, aby spełnienie świadczenia nastąpiło w chwili wysyłki zakupionego produktu cyfrowego na adres e-mail. Zajmujemy się wyłącznie sprzedażą produktów cyfrowych - nie wysyłamy gier w pudełkach ani żadnych innych fizycznych przedmiotów jak płyty, instrukcje, itd.

Czy jest możliwość wymiany produktu?

Nasze produkty w formie elektronicznej nie podlegają wymianie.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy?

Pieniądze są zwracane tego samego dnia lub kolejnego dnia roboczego w zależności od formy płatności.

W jaki sposób są zwracane pieniądze?

W przypadku płatności przy użyciu przelewu tradycyjnego płatność jest zwracana na konto bankowe. Przelew tradycyjny z reguły jest księgowany na koncie odbiorcy w ciągu jednego dnia roboczego. Dla płatności przy użyciu kart płatniczych zwrot może być zaksięgowany różnie w zależności od banku. Płatności przy użyciu Paysafecard lub Bitcoin/Bitcash są zwracane na wirtualny wallet.
 

Reklamacje



Jak postępować, jeśli zamówiony klucz licencyjny jest uszkodzony?

Wszystkie zakupione u nas produkty podlegają gwarancji. Prosimy o dokładne opisanie występującego problemu na e-mail sklepu. W większości przypadków obsługa poprosi o wykonanie screenów (zrzutów ekranu) z wystepującym błędem. Po aktywacji produktu wsparcia udziela producent gry.

Kiedy uszkodzony klucz licencyjny zostanie wymieniony?

Większość reklamacji jest rozpatrywanych tego samego dnia lub kolejnego dnia roboczego. W wyjątkowych przypadkach jeżeli reklamacja się przedłuża konsument jest o tym informowany e-mailowo.
 

Produkty


Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Na stronie internetowej wyświetlane są dokładne stany magazynowe. Produkty przedpremierowe będą wysyłane najpóźniej w dniu premiery lub jeżeli jest to możliwe wcześniej.
 

Instrukcje aktywacji i instalacji.


Dla platform STEAM, ORIGIN, Battle.net, UPLAY, Rockstar każdy z klientów otrzymuje intrukcje razem z zakupionym kluczem.

Jak zrobić zrzut ekranu?

https://inexus.pl/jak-zrobic-zrzut-ekranu
 

FAQ